مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-24اقتصادي

فارس من| وعده توخالیِ وام فرزند آوری در خوزستان


بارها به سامانه وام فرزند آوری مراجعه کردم اما پس از وارد کردن اطلاعات با این پیام که در استان شما اعتبار پرداخت این وام وجود ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی پویشی خواستار فعال شدن سامانه ی پرداخت وام فرزند آوری در استان خوزستان شدند.

این کمپین با عنوان علت غیرفعال بودن سامانه وام فرزندآوری در خوزستان چیست؟ در سامانه فارس من ثبت شده است.

مخاطبان در این پویش عنوان کرده اند: ماه هاست که خوزستانی ها نتوانسته اند برای وام فرزند آوری ثبت نام کنند و بانک ها اعلام می کنند که خوزستان اعتباری برای وام دهی ندارد.

سوال مردم خوزستان این است که چرا تمام استان ها اعتبار پرداخت وام فرزند آوری دارند به جز خوزستان؟ چرا سایت وام فرزندآوری در خوزستان بسته است؟ نارضایتی خوزستانی ها از متولیان وام فرزندآوری در قانون جوانی و جمعیت مصوب مجلس شورای اسلامی طرح های متنوعی برای حمایت از فرزندآوری تصویب شده است که از جمله این طرح ها می توان به اهدای وام با مبالغ مختلف به فرزندان اول تا پنجم اشاره کرد.

قانون جوانی جمعیت به منظور حمایت از فرزندآوری در حالی تصویب شد که در سال 1400 به این قانون عمل نشد و پس از آن در سال 1401 با اولویت نخست در متن قانون بودجه مطرح شد اما در استان خوزستان همچنان خبری از پرداخت وام به خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| وعده توخالیِ وام فرزند آوری در خوزستان

فارس من| وعده توخالیِ وام فرزند آوری در خوزستان